3D-animaatio tuotteen esittelyyn. 3D-animoitu tuote-esittely.

3D-animaatio tuotteelle

tuotteen esittelyyn, markkinointiin ja mainontaan

3D-animaatiolla saat todellisuutta parempaa videotuotantoa, joka esittelee tuotteenne ominaisuudet ja edut tavalla, johon mikään muu tuotantotekniikka ei pysty.

Visuaalisesti vaikuttava 3D-animaatio herättää kiinnostusta ja vangitsee katsojan huomion heti alusta alkaen. Laadukas ja tavallisuudesta poikkeava toteutus auttaa erottumaan kilpailijoista.

Katso koostevideo osaamisestamme:

3D-ANIMAATIOT

Työnäyte 3D-animaatioista

Katso koostevideo osaamisestamme:

3D-ANIMAATIOT

Työnäyte 3D-animaatioista

Katso koostevideo osaamisestamme:

3D-ANIMAATIOT

Työnäyte 3D-animaatioista

Oletko kiinnostunut kuulemaan, miten voisimme toteuttaa tuotteellenne näyttävän 3D-animaation?

Haluaisitko tuotteellenne 3D-animaation, joka vakuuttaa ja vaikuttaa?

Esimerkkejä toteuttamistamme 3D-animaatioista:

Esittelyvideo

3D-animaatio

Chiller

NovaDual

3d-animaatio tuotteen esittelyyn - Chiller NovaDual

Esittelyvideo

3D-animaatio

Chiller

NovaDual

3d-animaatio tuotteen esittelyyn - Chiller NovaDual

Esittelyvideo

3D-animaatio

Chiller

NovaDual

3d-animaatio tuotteen esittelyyn - Chiller NovaDual

Esittelyvideo

3D-animaatio

Moventas

Exceed Evo+

3d-animaatio - tuote-esittely - tuulivoimalan vaihteisto Moventas Exceed Evo+

Esittelyvideo

3D-animaatio

Moventas

Exceed Evo+

3d-animaatio - tuote-esittely - tuulivoimalan vaihteisto Moventas Exceed Evo+

Esittelyvideo

3D-animaatio

Moventas

Exceed Evo+

3d-animaatio - tuote-esittely - tuulivoimalan vaihteisto Moventas Exceed Evo+

Esittelyvideo

3D-animaatio

Ruukki

SafeLine

3D-animaatio tuotteen esittelyyn - Ruukki SafeLine

Esittelyvideo

3D-animaatio

Ruukki

SafeLine

3D-animaatio tuotteen esittelyyn - Ruukki SafeLine

Esittelyvideo

3D-animaatio

Ruukki

SafeLine

3D-animaatio tuotteen esittelyyn - Ruukki SafeLine

Esittelyvideo

3D-animaatio

Lillbacka

Finn-Power - FP120/140

3d-animaatio teollisuudelle Lillbacka Finn-Power FP120

Esittelyvideo

3D-animaatio

Lillbacka

Finn-Power - FP120/140

3d-animaatio teollisuudelle Lillbacka Finn-Power FP120

Esittelyvideo

3D-animaatio

Lillbacka

Finn-Power - FP120/140

3d-animaatio teollisuudelle Lillbacka Finn-Power FP120

Mainosvideo Somevideo

3D-animaatio

Fat Pipe

Feel the Beat

3D-animoitu mainosvideo - Fat Pipe Beat

Mainosvideo Somevideo

3D-animaatio

Fat Pipe

Feel the Beat

3D-animoitu mainosvideo - Fat Pipe Beat

Mainosvideo Somevideo

3D-animaatio

Fat Pipe

Feel the Beat

3D-animoitu mainosvideo - Fat Pipe Beat

Mainosvideo TV-mainos

3D-animaatio

Bringwell

Mivitotal

Mainosvideo - Bringwell Mivitotal - Mineraalit ja vitamiinit

Mainosvideo TV-mainos

3D-animaatio

Bringwell

Mivitotal

Mainosvideo - Bringwell Mivitotal - Mineraalit ja vitamiinit

Mainosvideo TV-mainos

3D-animaatio

Bringwell

Mivitotal

Mainosvideo - Bringwell Mivitotal - Mineraalit ja vitamiinit

Miksi 3D-animoitu video tuotteen esittelyyn?

WOW-efekti

Visuaalisesti poikkeuksellisen näyttävä 3D-animoitu esittelyvideo erottuu joukosta, vangitsee katsojien huomion ja jää pysyvästi mieleen.

Houkuttelevuus

Täysin digitaalisesti toteutetussa videossa voidaan valot, varjot, heijastukset ja kiillot hallita täydellisesti. Tämä varmistaa, että tuote näyttää mahdollisimman houkuttelevalta ja myyvältä – realistisuutta unohtamatta.

Mielenkiintoiset kuvakulmat

3D-animoitu tuote-esittely mahdollistaa ainutlaatuisten kuvakulmien ja kameraliikkeiden käytön, kuten mahdollisuuden mennä tuotteiden, koneiden tai laitteistojen sisään tai tehdä osista läpinäkyviä.

Kustannustehokkuus ja pitkäikäisyys

Digitaalisia videotuotantoja voidaan päivittää huomattavasti vaivattomammin kuin kuvattua videota, mikä tekee niistä pitkäikäisiä ja kustannustehokkaita.

Rajattomat hyödyntämisen mahdollisuudet

3D-toteutuksena tehdystä materiaalista voidaan toteuttaa muutakin kuin videomateriaalia. Esimerkiksi esite, juliste tai vaikkapa kaikki messuosaston seinät ja roll-upit. Ja kaikki nämä toteutettuna täysin yhtenevällä ilmeellä esittelyvideon kanssa.

Kaupallista näkemystä – teknistä osaamista – tinkimätöntä laatua

Dimedia on Suomen kokeneimpia 3D-animaatiostudioita – olemme tehneet 3D-animaatioita jo viime vuosituhannen puolella. Olemme toteuttaneet 3D-animaatioita kansainvälisesti ja useille eri kielille verkkosivuille, sosiaaliseen mediaan, messuosastoille, yritystapahtumiin sekä televisioon.

Toteuttamiimme 3D-animaatioihin lukeutuu niin insinöörimäisellä tarkkuudella toteutettuja teknisiä 3D-animaatioita teollisuuden tuotteista ja prosesseista kuin esittelyvideoita tuotteista, jotka ovat vasta suunnittelupöydällä. 3D-animaation avulla olemme myös toteuttaneet useita mainosvideoita, hahmoanimaatioita sekä tehneet kuvatusta videosta todellisuutta parempaa.

Pitkä historiamme ja laaja kokemuksemme ei toki tarkoita sitä, että olemme jämähtäneet paikoilleen. Hyödynnämme aina uusinta saatavilla olevaa teknologiaa ja päivitämme niin laitteistoa, ohjelmistoa kuin henkilökuntamme osaamista jatkuvasti. Näin pystymme takaamaan, että toteuttamamme 3D-animaatio vakuuttaa ja vaikuttaa sisällön lisäksi myös teknisesti.

3D-animaation hyödyt tuotteen esittelyssä

Täysin digitaalisesti luodut 3D-videot mahdollistavat poikkeuksellisen luovat toteutukset, joissa yhdistyvät häikäisevän upeat visuaaliset elementit ja tarkat tekniset yksityiskohdat. Vastaavanlaisia videototeutuksia on mahdotonta toteuttaa perinteisellä kuvatulla videolla tai 2D-animoidulla videolla.

3D-animaation käyttö tuotteen markkinoinnissa ja viestinnässä tarjoaa lukuisia etuja, jotka auttavat yritystä erottumaan kilpailijoistaan ja tavoittamaan kohdeyleisönsä tehokkaasti.

  • Muokattavuutensa ansiosta 3D-animaationa tehty esittelyvideo on kestävä investointi pitkällä aikavälillä.

  • Mikäli tuote muuttuu tai uudistuu, videota voidaan päivittää nopeasti ilman suuria kuluja.

  • Mikäli brändin ilme uudistuu, voidaan koko videon värimaailma, tausta ja ympäristö vaihtaa uuden ilmeen mukaiseksi.

  • 3D-tuotannosta voidaan renderöidä kokonaan uusia kuvakulmia ja miten suurella resoluutiolla tahansa.

Näytä enemmän

3D-animaatio mahdollistaa tuotteen esittelyn tehokkaimmalla tavalla

Reaalimaailman rajoituksista täysin vapaa tuotantoteknologia mahdollistaa visuaalisesti kiehtovien ja vaikuttavien videoiden luomisen, jotka auttavat erottumaan kilpailijoista. Huipputason grafiikat, realistiset efektit ja dynaamiset animaatiot, yhdistettynä tarkkaan harkittuun äänisuunnitteluun, vetävät katsojan huomion nopeasti ja tehokkaasti puoleensa.

Laitteiden ja teknisten tuotteiden toiminnan ja ominaisuuksien havainnollistaminen sekä esittely on usein paras tehdä 3D-animaatiolla. Koneen sisällä liikkuvat osat, laitteessa tapahtuvat reaktiot tai prosessit sekä teknisen tuotteen monimutkaiset yksityiskohdat on usein mahdotonta kuvata tavallisella videolla.

Laitteiden tai tuotteiden esittelyssä täysin digitaalisella toteutuksella saavutetaan myös huippulaatuinen visuaalinen lopputulos, jossa valot, varjot, heijastukset ja kiillot ovat juuri halutuissa yksityiskohdissa.

3D-animaatiolla luodaan helposti ”ahaa-elämyksiä”

Usein tuotteet tai laitteet voivat olla teknisesti monimutkaisia. Digitaalisesti luodussa videotuotannossa voidaan esittää monimutkaisia ominaisuuksia, toimintoja ja yksityiskohtia ymmärrettävästi.

3D-animaatiossa tuotteen toimintaa ja sen käyttömekanismeja voidaan näyttää havainnollisesti, mikä tekee siitä helposti ymmärrettävän jopa niille, jotka eivät ole alan asiantuntijoita. Tällaisen selkeyden tarjoaminen voi olla ratkaiseva tekijä potentiaalisen asiakkaan ostopäätöksen syntymisessä.

3D-animoitu tuote-esittely on kustannustehokas ja järkevä investointi

Kokonaan tietokoneella luotua videota voidaan päivittää ja muokata helposti tuleviin tarpeisiin, mikä tekee 3D-animaatiosta pitkäikäisen investoinnin. 3D-animaatiosta voidaan pienellä kustannuksella renderöidä uusia versioita ja siten uudelleenkäyttää jo tehtyä työtä eri tarkoituksissa ja konteksteissa.

Tuotteen muuttuessa tai päivittyessä voidaan tuotetta vaihtaa tai päivittää sitä videossa. Tai, jos yritykselle tulee kokonaan uusia tuotteita, ne voidaan vaihtaa alkuperäisen tuotteen tilalle tai tuoda rinnalle. Videoon voidaan tehdä uusia kuvakulmia, muuttaa valaistusta, vaihtaa tuotteiden ja objektien värejä tai materiaaleja. Tämä kaikki on mahdotonta perinteisellä kuvatulla tuotevideolla ilman, että järjestetään uudet kuvaukset alusta alkaen.

Videoon tuotetusta 3D-materiaalista voidaan jälkikäteen myös renderöidä vaikkapa koko messuseinän kokoisia korkearesoluutioisia still-kuvia. Tällaista ei ole mahdollista toteuttaa hyvällä laadulla edes 4K-resoluutiolla toteutetusta kuvatusta videotuotannosta… puhumattakaan mahdollisuudesta käyttää uusia kuvakulmia.

3D-animaatio on tehokas imagon ja brändimielikuvan rakentaja

3D-animaatiot ovat visuaalisesti vaikuttavia, herättävät mielenkiintoa ja houkuttelevat näyttävyydellään. Laadukkaasti niin kuvan kuin äänenkin osalta toteutetut modernit esittelyvideot luovat ammattimaisen ja innovatiivisen kuvan yrityksestä, mikä parantaa yrityksen imagoa, rakentaa brändimielikuvaa ja auttaa erottumaan kilpailijoista.

Brändäyksen ja imagonrakentamisen näkökulmasta kokonaan digitaalisesti luotu videotuotanto voidaan toteuttaa täydellisesti brändin luonteenpiirteiden mukaisesti ja yrityksen arvoja korostaen. Brändin rakentaminen uniikilla ja laadukkaalla 3D-tuotannoilla auttaa luomaan vahvaa ja tunnistettavaa brändi-identiteettiä.

Esittelyvideon toteutus 3D-animaationa mahdollistaa viestin tarkan kohdennuksen

Kohdennettu viestintä on yksi 3D-animaatioiden vahvuuksista. 3D-animaation avulla voidaan keskittyä tarkasti niihin asioihin, jotka ovat olennaisia kohdeyleisölle. Videossa voidaan helposti korostaa niitä tuotteen erityispiirteitä ja etuja, jotka resonoivat asiakkaiden tarpeiden ja toiveiden kanssa. Kohdennettu ja selkeä viestintä parantaa asiakaskokemusta ja lisää luottamusta brändiin.

Erilaiset kohderyhmät voivat reagoida eri tavalla visuaalisiin esityksiin. Kokonaan digitaalisesti toteutetut videot voidaan räätälöidä tarkasti eri yleisöille sopivaksi. Mikäli tuotteella on useampia kohderyhmiä, kuten asiakkaat, yhteistyökumppanit tai alihankkijat, samasta 3D-tuotannosta voidaan kustannustehokkaasti modifioida eri viestillä olevia markkinointivideoita, myyntivideoita ja esittelyvideoita.

3D-animaatiot ovat helposti muokattavissa, muunneltavissa ja jatkojalostettavissa

3D-animaatioita voidaan tuottaa erilaisissa tyyleissä ja genreissä, joita voidaan mukauttaa tarkasti yrityksen brändiin sekä kuhunkin erityiseen käyttötarkoitukseen. Esimerkiksi teknisestä laitteesta voidaan luoda erittäin yksityiskohtainen ja pitkä esittelyvideo, joka esittelee kaikki ominaisuudet. Samasta 3D-materiaalista voidaan myös tuottaa täysin erilainen, esimerkiksi sosiaaliseen mediaan tarkoitettu lyhyt teaseri, joka korostaa laitteen muotoja huolellisesti suunnitellun valaistuksen ja kekseliäiden kuvakulmien avulla.

Muokattavuuden ansiosta 3D-animoitu esittelyvideo on taloudellisesti kannattavampi vaihtoehto verrattuna perinteiseen kuvattuun videoon. 3D-animaatiovideoita voidaan muokata jälkikäteen rajattomasti valojen, taustojen, heijastusten, kuvakulmien ja kameran liikkeitä koskien. Tarvittaessa itse esiteltävä tuote voidaan päivittää tai jopa vaihtaa kokonaan. Perinteisessä kuvatussa videotuotannossa tällaisia muutoksia ei luonnollisestikaan voida tehdä jälkeenpäin ilman uusia kuvauksia.

Jakelun joustavuus ja monikanavaisuus

Viestintäkanavien monipuoliset hyödyntämismahdollisuudet ovat myös oleellinen etu. Kuhunkin viestintäkanavaan voidaan samasta jo tehdystä tuotannosta tehdä eri viestillä olevia videoita. Kuvatun videon muokkaus eri käyttötarkoituksiin rajautuu vain olemassa olevan kuvatun materiaalin muokkaamiseen. Tietokoneella kokonaan luotu tuotanto puolestaan mahdollistaa esimerkiksi uusien kuvakulmien käytön tai vaikkapa taustojen ja ympäristöjen vaihtamisen.

3D-animaatioita voidaan hyödyntää monissa eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa, mobiilisovelluksissa, tapahtumissa, myyntitapaamisissa, esityksissä ja mainoksissa. Joustavuus eri formaattien ja kanavien välillä tekee täysin digitaalisesti tuotetusta videosta monipuolisen ja skaalattavan viestintä- ja markkinointityökalun. 3D-animaatiosta voidaan jälkeenpäinkin toteuttaa hyvin kustannustehokkaasti eri kuvaformaatteja, esimerkiksi normaalille näytölle tarkoitettu 16:9 -kuvasuhteella oleva video sekä samasta materiaalista erikseen renderöityinä someviestintään tarkoitettu 9:16 -pystyversio ja 1:1 -versio.

3D-animoitu tuotteen esittely herättää tehokkaasti tunteita

Mielenkiintoinen videosisältö, jossa on häkellyttävän vaikuttava visuaalinen ilme, vangitseva dynaaminen animointi sekä huippulaadulla toteutettu kerrontaa tukeva äänimaailma, herättää kiinnostusta ja vaikuttaa tunteisiin tehokkaasti.

Emotionaalinen vaikutus voi olla hyvinkin voimakas, ja se voi luoda uusia asiakkuuksia sekä rakentaa ja syventää olemassaolevia asiakassuhteita. Tämä jo pelkästään voi nostaa tuotteen arvoa kohderyhmissä.

3D-animoidut videot tarjoavat asiakkaille miellyttävän ja viihdyttävän kokemuksen. Kun asiakas on kiinnostunut tuotteesta sekä nauttii videosisällöstä, hän on todennäköisemmin valmis tekemään ostopäätöksen.

Yksityiskohtaisuus

Asiakkaat arvostavat yksityiskohtia. 3D-animaatiot mahdollistavat tuotteen ominaisuuksien ja yksityiskohtien esittelyn ainutlaatuisella tavalla, joka voi auttaa asiakkaita tekemään tietoisempia ostopäätöksiä.

Näytä enemmän

3D-animaatio mahdollistaa tuotteen esittelyn tehokkaimmalla tavalla

Reaalimaailman rajoituksista täysin vapaa tuotantoteknologia mahdollistaa visuaalisesti kiehtovien ja vaikuttavien videoiden luomisen, jotka auttavat erottumaan kilpailijoista. Huipputason grafiikat, realistiset efektit ja dynaamiset animaatiot, yhdistettynä tarkkaan harkittuun äänisuunnitteluun, vetävät katsojan huomion nopeasti ja tehokkaasti puoleensa.

Laitteiden ja teknisten tuotteiden toiminnan ja ominaisuuksien havainnollistaminen sekä esittely on usein paras tehdä 3D-animaatiolla. Koneen sisällä liikkuvat osat, laitteessa tapahtuvat reaktiot tai prosessit sekä teknisen tuotteen monimutkaiset yksityiskohdat on usein mahdotonta kuvata tavallisella videolla.

Laitteiden tai tuotteiden esittelyssä täysin digitaalisella toteutuksella saavutetaan myös huippulaatuinen visuaalinen lopputulos, jossa valot, varjot, heijastukset ja kiillot ovat juuri halutuissa yksityiskohdissa.

3D-animaatiolla luodaan helposti ”ahaa-elämyksiä”

Usein tuotteet tai laitteet voivat olla teknisesti monimutkaisia. Digitaalisesti luodussa videotuotannossa voidaan esittää monimutkaisia ominaisuuksia, toimintoja ja yksityiskohtia ymmärrettävästi.

3D-animaatiossa tuotteen toimintaa ja sen käyttömekanismeja voidaan näyttää havainnollisesti, mikä tekee siitä helposti ymmärrettävän jopa niille, jotka eivät ole alan asiantuntijoita. Tällaisen selkeyden tarjoaminen voi olla ratkaiseva tekijä potentiaalisen asiakkaan ostopäätöksen syntymisessä.

3D-animoitu tuote-esittely on kustannustehokas ja järkevä investointi

Kokonaan tietokoneella luotua videota voidaan päivittää ja muokata helposti tuleviin tarpeisiin, mikä tekee 3D-animaatiosta pitkäikäisen investoinnin. 3D-animaatiosta voidaan pienellä kustannuksella renderöidä uusia versioita ja siten uudelleenkäyttää jo tehtyä työtä eri tarkoituksissa ja konteksteissa.

Tuotteen muuttuessa tai päivittyessä voidaan tuotetta vaihtaa tai päivittää sitä videossa. Tai, jos yritykselle tulee kokonaan uusia tuotteita, ne voidaan vaihtaa alkuperäisen tuotteen tilalle tai tuoda rinnalle. Videoon voidaan tehdä uusia kuvakulmia, muuttaa valaistusta, vaihtaa tuotteiden ja objektien värejä tai materiaaleja. Tämä kaikki on mahdotonta perinteisellä kuvatulla tuotevideolla ilman, että järjestetään uudet kuvaukset alusta alkaen.

Videoon tuotetusta 3D-materiaalista voidaan jälkikäteen myös renderöidä vaikkapa koko messuseinän kokoisia korkearesoluutioisia still-kuvia. Tällaista ei ole mahdollista toteuttaa hyvällä laadulla edes 4K-resoluutiolla toteutetusta kuvatusta videotuotannosta… puhumattakaan mahdollisuudesta käyttää uusia kuvakulmia.

3D-animaatio on tehokas imagon ja brändimielikuvan rakentaja

3D-animaatiot ovat visuaalisesti vaikuttavia, herättävät mielenkiintoa ja houkuttelevat näyttävyydellään. Laadukkaasti niin kuvan kuin äänenkin osalta toteutetut modernit esittelyvideot luovat ammattimaisen ja innovatiivisen kuvan yrityksestä, mikä parantaa yrityksen imagoa, rakentaa brändimielikuvaa ja auttaa erottumaan kilpailijoista.

Brändäyksen ja imagonrakentamisen näkökulmasta kokonaan digitaalisesti luotu videotuotanto voidaan toteuttaa täydellisesti brändin luonteenpiirteiden mukaisesti ja yrityksen arvoja korostaen. Brändin rakentaminen uniikilla ja laadukkaalla 3D-tuotannoilla auttaa luomaan vahvaa ja tunnistettavaa brändi-identiteettiä.

Esittelyvideon toteutus 3D-animaationa mahdollistaa viestin tarkan kohdennuksen

Kohdennettu viestintä on yksi 3D-animaatioiden vahvuuksista. 3D-animaation avulla voidaan keskittyä tarkasti niihin asioihin, jotka ovat olennaisia kohdeyleisölle. Videossa voidaan helposti korostaa niitä tuotteen erityispiirteitä ja etuja, jotka resonoivat asiakkaiden tarpeiden ja toiveiden kanssa. Kohdennettu ja selkeä viestintä parantaa asiakaskokemusta ja lisää luottamusta brändiin.

Erilaiset kohderyhmät voivat reagoida eri tavalla visuaalisiin esityksiin. Kokonaan digitaalisesti toteutetut videot voidaan räätälöidä tarkasti eri yleisöille sopivaksi. Mikäli tuotteella on useampia kohderyhmiä, kuten asiakkaat, yhteistyökumppanit tai alihankkijat, samasta 3D-tuotannosta voidaan kustannustehokkaasti modifioida eri viestillä olevia markkinointivideoita, myyntivideoita ja esittelyvideoita.

3D-animaatiot ovat helposti muokattavissa, muunneltavissa ja jatkojalostettavissa

3D-animaatioita voidaan tuottaa erilaisissa tyyleissä ja genreissä, joita voidaan mukauttaa tarkasti yrityksen brändiin sekä kuhunkin erityiseen käyttötarkoitukseen. Esimerkiksi teknisestä laitteesta voidaan luoda erittäin yksityiskohtainen ja pitkä esittelyvideo, joka esittelee kaikki ominaisuudet. Samasta 3D-materiaalista voidaan myös tuottaa täysin erilainen, esimerkiksi sosiaaliseen mediaan tarkoitettu lyhyt teaseri, joka korostaa laitteen muotoja huolellisesti suunnitellun valaistuksen ja kekseliäiden kuvakulmien avulla.

Muokattavuuden ansiosta 3D-animoitu esittelyvideo on taloudellisesti kannattavampi vaihtoehto verrattuna perinteiseen kuvattuun videoon. 3D-animaatiovideoita voidaan muokata jälkikäteen rajattomasti valojen, taustojen, heijastusten, kuvakulmien ja kameran liikkeitä koskien. Tarvittaessa itse esiteltävä tuote voidaan päivittää tai jopa vaihtaa kokonaan. Perinteisessä kuvatussa videotuotannossa tällaisia muutoksia ei luonnollisestikaan voida tehdä jälkeenpäin ilman uusia kuvauksia.

Jakelun joustavuus ja monikanavaisuus

Viestintäkanavien monipuoliset hyödyntämismahdollisuudet ovat myös oleellinen etu. Kuhunkin viestintäkanavaan voidaan samasta jo tehdystä tuotannosta tehdä eri viestillä olevia videoita. Kuvatun videon muokkaus eri käyttötarkoituksiin rajautuu vain olemassa olevan kuvatun materiaalin muokkaamiseen. Tietokoneella kokonaan luotu tuotanto puolestaan mahdollistaa esimerkiksi uusien kuvakulmien käytön tai vaikkapa taustojen ja ympäristöjen vaihtamisen.

3D-animaatioita voidaan hyödyntää monissa eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa, mobiilisovelluksissa, tapahtumissa, myyntitapaamisissa, esityksissä ja mainoksissa. Joustavuus eri formaattien ja kanavien välillä tekee täysin digitaalisesti tuotetusta videosta monipuolisen ja skaalattavan viestintä- ja markkinointityökalun. 3D-animaatiosta voidaan jälkeenpäinkin toteuttaa hyvin kustannustehokkaasti eri kuvaformaatteja, esimerkiksi normaalille näytölle tarkoitettu 16:9 -kuvasuhteella oleva video sekä samasta materiaalista erikseen renderöityinä someviestintään tarkoitettu 9:16 -pystyversio ja 1:1 -versio.

3D-animoitu tuotteen esittely herättää tehokkaasti tunteita

Mielenkiintoinen videosisältö, jossa on häkellyttävän vaikuttava visuaalinen ilme, vangitseva dynaaminen animointi sekä huippulaadulla toteutettu kerrontaa tukeva äänimaailma, herättää kiinnostusta ja vaikuttaa tunteisiin tehokkaasti.

Emotionaalinen vaikutus voi olla hyvinkin voimakas, ja se voi luoda uusia asiakkuuksia sekä rakentaa ja syventää olemassaolevia asiakassuhteita. Tämä jo pelkästään voi nostaa tuotteen arvoa kohderyhmissä.

3D-animoidut videot tarjoavat asiakkaille miellyttävän ja viihdyttävän kokemuksen. Kun asiakas on kiinnostunut tuotteesta sekä nauttii videosisällöstä, hän on todennäköisemmin valmis tekemään ostopäätöksen.

Yksityiskohtaisuus

Asiakkaat arvostavat yksityiskohtia. 3D-animaatiot mahdollistavat tuotteen ominaisuuksien ja yksityiskohtien esittelyn ainutlaatuisella tavalla, joka voi auttaa asiakkaita tekemään tietoisempia ostopäätöksiä.

Näytä enemmän

3D-animaatio mahdollistaa tuotteen esittelyn tehokkaimmalla tavalla

Reaalimaailman rajoituksista täysin vapaa tuotantoteknologia mahdollistaa visuaalisesti kiehtovien ja vaikuttavien videoiden luomisen, jotka auttavat erottumaan kilpailijoista. Huipputason grafiikat, realistiset efektit ja dynaamiset animaatiot, yhdistettynä tarkkaan harkittuun äänisuunnitteluun, vetävät katsojan huomion nopeasti ja tehokkaasti puoleensa.

Laitteiden ja teknisten tuotteiden toiminnan ja ominaisuuksien havainnollistaminen sekä esittely on usein paras tehdä 3D-animaatiolla. Koneen sisällä liikkuvat osat, laitteessa tapahtuvat reaktiot tai prosessit sekä teknisen tuotteen monimutkaiset yksityiskohdat on usein mahdotonta kuvata tavallisella videolla.

Laitteiden tai tuotteiden esittelyssä täysin digitaalisella toteutuksella saavutetaan myös huippulaatuinen visuaalinen lopputulos, jossa valot, varjot, heijastukset ja kiillot ovat juuri halutuissa yksityiskohdissa.

3D-animaatiolla luodaan helposti ”ahaa-elämyksiä”

Usein tuotteet tai laitteet voivat olla teknisesti monimutkaisia. Digitaalisesti luodussa videotuotannossa voidaan esittää monimutkaisia ominaisuuksia, toimintoja ja yksityiskohtia ymmärrettävästi.

3D-animaatiossa tuotteen toimintaa ja sen käyttömekanismeja voidaan näyttää havainnollisesti, mikä tekee siitä helposti ymmärrettävän jopa niille, jotka eivät ole alan asiantuntijoita. Tällaisen selkeyden tarjoaminen voi olla ratkaiseva tekijä potentiaalisen asiakkaan ostopäätöksen syntymisessä.

3D-animoitu tuote-esittely on kustannustehokas ja järkevä investointi

Kokonaan tietokoneella luotua videota voidaan päivittää ja muokata helposti tuleviin tarpeisiin, mikä tekee 3D-animaatiosta pitkäikäisen investoinnin. 3D-animaatiosta voidaan pienellä kustannuksella renderöidä uusia versioita ja siten uudelleenkäyttää jo tehtyä työtä eri tarkoituksissa ja konteksteissa.

Tuotteen muuttuessa tai päivittyessä voidaan tuotetta vaihtaa tai päivittää sitä videossa. Tai, jos yritykselle tulee kokonaan uusia tuotteita, ne voidaan vaihtaa alkuperäisen tuotteen tilalle tai tuoda rinnalle. Videoon voidaan tehdä uusia kuvakulmia, muuttaa valaistusta, vaihtaa tuotteiden ja objektien värejä tai materiaaleja. Tämä kaikki on mahdotonta perinteisellä kuvatulla tuotevideolla ilman, että järjestetään uudet kuvaukset alusta alkaen.

Videoon tuotetusta 3D-materiaalista voidaan jälkikäteen myös renderöidä vaikkapa koko messuseinän kokoisia korkearesoluutioisia still-kuvia. Tällaista ei ole mahdollista toteuttaa hyvällä laadulla edes 4K-resoluutiolla toteutetusta kuvatusta videotuotannosta… puhumattakaan mahdollisuudesta käyttää uusia kuvakulmia.

3D-animaatio on tehokas imagon ja brändimielikuvan rakentaja

3D-animaatiot ovat visuaalisesti vaikuttavia, herättävät mielenkiintoa ja houkuttelevat näyttävyydellään. Laadukkaasti niin kuvan kuin äänenkin osalta toteutetut modernit esittelyvideot luovat ammattimaisen ja innovatiivisen kuvan yrityksestä, mikä parantaa yrityksen imagoa, rakentaa brändimielikuvaa ja auttaa erottumaan kilpailijoista.

Brändäyksen ja imagonrakentamisen näkökulmasta kokonaan digitaalisesti luotu videotuotanto voidaan toteuttaa täydellisesti brändin luonteenpiirteiden mukaisesti ja yrityksen arvoja korostaen. Brändin rakentaminen uniikilla ja laadukkaalla 3D-tuotannoilla auttaa luomaan vahvaa ja tunnistettavaa brändi-identiteettiä.

Esittelyvideon toteutus 3D-animaationa mahdollistaa viestin tarkan kohdennuksen

Kohdennettu viestintä on yksi 3D-animaatioiden vahvuuksista. 3D-animaation avulla voidaan keskittyä tarkasti niihin asioihin, jotka ovat olennaisia kohdeyleisölle. Videossa voidaan helposti korostaa niitä tuotteen erityispiirteitä ja etuja, jotka resonoivat asiakkaiden tarpeiden ja toiveiden kanssa. Kohdennettu ja selkeä viestintä parantaa asiakaskokemusta ja lisää luottamusta brändiin.

Erilaiset kohderyhmät voivat reagoida eri tavalla visuaalisiin esityksiin. Kokonaan digitaalisesti toteutetut videot voidaan räätälöidä tarkasti eri yleisöille sopivaksi. Mikäli tuotteella on useampia kohderyhmiä, kuten asiakkaat, yhteistyökumppanit tai alihankkijat, samasta 3D-tuotannosta voidaan kustannustehokkaasti modifioida eri viestillä olevia markkinointivideoita, myyntivideoita ja esittelyvideoita.

3D-animaatiot ovat helposti muokattavissa, muunneltavissa ja jatkojalostettavissa

3D-animaatioita voidaan tuottaa erilaisissa tyyleissä ja genreissä, joita voidaan mukauttaa tarkasti yrityksen brändiin sekä kuhunkin erityiseen käyttötarkoitukseen. Esimerkiksi teknisestä laitteesta voidaan luoda erittäin yksityiskohtainen ja pitkä esittelyvideo, joka esittelee kaikki ominaisuudet. Samasta 3D-materiaalista voidaan myös tuottaa täysin erilainen, esimerkiksi sosiaaliseen mediaan tarkoitettu lyhyt teaseri, joka korostaa laitteen muotoja huolellisesti suunnitellun valaistuksen ja kekseliäiden kuvakulmien avulla.

Muokattavuuden ansiosta 3D-animoitu esittelyvideo on taloudellisesti kannattavampi vaihtoehto verrattuna perinteiseen kuvattuun videoon. 3D-animaatiovideoita voidaan muokata jälkikäteen rajattomasti valojen, taustojen, heijastusten, kuvakulmien ja kameran liikkeitä koskien. Tarvittaessa itse esiteltävä tuote voidaan päivittää tai jopa vaihtaa kokonaan. Perinteisessä kuvatussa videotuotannossa tällaisia muutoksia ei luonnollisestikaan voida tehdä jälkeenpäin ilman uusia kuvauksia.

Jakelun joustavuus ja monikanavaisuus

Viestintäkanavien monipuoliset hyödyntämismahdollisuudet ovat myös oleellinen etu. Kuhunkin viestintäkanavaan voidaan samasta jo tehdystä tuotannosta tehdä eri viestillä olevia videoita. Kuvatun videon muokkaus eri käyttötarkoituksiin rajautuu vain olemassa olevan kuvatun materiaalin muokkaamiseen. Tietokoneella kokonaan luotu tuotanto puolestaan mahdollistaa esimerkiksi uusien kuvakulmien käytön tai vaikkapa taustojen ja ympäristöjen vaihtamisen.

3D-animaatioita voidaan hyödyntää monissa eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa, mobiilisovelluksissa, tapahtumissa, myyntitapaamisissa, esityksissä ja mainoksissa. Joustavuus eri formaattien ja kanavien välillä tekee täysin digitaalisesti tuotetusta videosta monipuolisen ja skaalattavan viestintä- ja markkinointityökalun. 3D-animaatiosta voidaan jälkeenpäinkin toteuttaa hyvin kustannustehokkaasti eri kuvaformaatteja, esimerkiksi normaalille näytölle tarkoitettu 16:9 -kuvasuhteella oleva video sekä samasta materiaalista erikseen renderöityinä someviestintään tarkoitettu 9:16 -pystyversio ja 1:1 -versio.

3D-animoitu tuotteen esittely herättää tehokkaasti tunteita

Mielenkiintoinen videosisältö, jossa on häkellyttävän vaikuttava visuaalinen ilme, vangitseva dynaaminen animointi sekä huippulaadulla toteutettu kerrontaa tukeva äänimaailma, herättää kiinnostusta ja vaikuttaa tunteisiin tehokkaasti.

Emotionaalinen vaikutus voi olla hyvinkin voimakas, ja se voi luoda uusia asiakkuuksia sekä rakentaa ja syventää olemassaolevia asiakassuhteita. Tämä jo pelkästään voi nostaa tuotteen arvoa kohderyhmissä.

3D-animoidut videot tarjoavat asiakkaille miellyttävän ja viihdyttävän kokemuksen. Kun asiakas on kiinnostunut tuotteesta sekä nauttii videosisällöstä, hän on todennäköisemmin valmis tekemään ostopäätöksen.

Yksityiskohtaisuus

Asiakkaat arvostavat yksityiskohtia. 3D-animaatiot mahdollistavat tuotteen ominaisuuksien ja yksityiskohtien esittelyn ainutlaatuisella tavalla, joka voi auttaa asiakkaita tekemään tietoisempia ostopäätöksiä.

3D-animoidun tuotevideon käyttömahdollisuudet

Äärimmäinen esimerkki 3D-tuotannon monipuolisuudesta on sen hyödyntämismahdollisuus jopa printtimateriaalissa.

3D-ohjelmistoilla luodusta materiaalista voidaan tuottaa muutakin kuin vain videota. Videota varten tehtyjä 3D-malleja, objekteja, elementtejä ja ympäristöjä voidaan helposti hyödyntää minkä tahansa visuaalisen ja graafisen materiaalin tuotannossa.

Jo tehdystä 3D-tuotannosta voidaan hyvin kustannustehokkaasti valmistaa esitteitä, julisteita sekä messuosaston seiniä ja roll-upeja. Ja, koska graafinen lähdemateriaali on täysin samaa kuin videossa, kaikki painotuotteet saadaan toteutettua täysin yhteneväisellä visuaalisella ilmeellä esittelyvideon kanssa.

Näytä enemmän

3D-animaatio on noussut tärkeäksi työkaluksi yrityksille, jotka haluavat erottua kilpailussa ja tehokkaasti viestiä tuotteidensa eduista. 3D-animaation käyttö markkinoinnissa ja viestinnässä tarjoaa lukemattomia mahdollisuuksia. Innovatiiviset ja visuaalisesti houkuttelevat 3D-animaatiot tekevät tuotteista kiinnostavampia ja helpommin ymmärrettäviä.

Olipa kyseessä tuote-esittely, tuotteen mainosvideo tai koulutusmateriaali, 3D-animaatio voi olla avain brändin erottumiseen ja asiakassiteen luomiseen.

Tuotteiden esittelyvideot: Auttaa ymmärtämään ja herättää kiinnostusta

Visuaalisesti vaikuttavia, mutta samalla selkeitä 3D-animoituja esittelyvideoita voidaan hyödyntää tehokkaasti tuote-esittelyissä, joissa tuotteen ominaisuudet, toiminnot ja hyödyt tulisi esittää selkeästi.

3D-animaation visuaalinen houkuttelevuus auttaa kiinnittämään potentiaalisten asiakkaiden huomion paremmin kuin perinteiset esitystavat. 3D-animaation avulla voidaan havainnollistaa monimutkaisia yksityiskohtia, joita voi olla vaikea selittää perinteisellä kuvatulla videolla.

3D-animaatio voi ymmärrettävästi ja houkuttelevasti visualisoida tuotteen muotoja, toimintaa ja hyvinkin yksityiskohtaisia ominaisuuksia. Esimerkiksi elektroniikkatuotteiden kohdalla asiakkaat voivat nähdä laitteen sisälle ja ymmärtää sen kaikki toiminnot selkeämmin.

3D-animaatiossa pystytään simuloimaan valon käyttäytymistä tuotteen pinnalla, mikä tekee kiiltojen ja heijastusten esittelystä aidontuntuista. Tämä on erityisen hyödyllistä, kun halutaan tuoda esiin materiaalien tai pintojen tarkka ulkonäkö houkuttelevalla tavalla.

3D-animoidut tuote-esittelyt auttavat asiakkaita saamaan paremman käsityksen tuotteesta sekä sen hyödyistä. Tällaiset vakuuttavat ja informatiiviset esittelyvideot edistävät ostopäätöksen syntymistä helpommin.

Mainosvideot: Brändin mukaista ja rikasta tarinankerrontaa

3D-animaatiot tuovat mainosvideoihin ainutlaatuista dynamiikkaa. Ne kertovat brändin tarinaa visuaalisesti rikastetulla tavalla, mikä lisää asiakaskokemusta. Tämäntyyppiset videot tekevät tuotteesta mieleenpainuvamman ja auttaa erottumaan kilpailijoista. Visuaalisesti houkuttelevat animaatiot voivat myös nostaa brändin tunnettuutta ja houkutella uusia asiakkaita.

Sosiaalinen media: Lyhyet ja tehokkaat sisällöt

Sosiaalinen media on nopeasti muuttuva ympäristö, jossa erottuminen on tärkeää. 3D-animaatiot toimivat lyhyinä, mutta tehokkaina somevideoina, jotka vetävät puolensa heti ensimmäisistä sekunneista alkaen. Mielenkiintoisten ja tarkoin kohderyhmille suunniteltujen sisältöjen jakaminen sosiaalisen median alustoilla houkuttelee asiakkaita tutustumaan tarkemmin brändiin ja tuotteeseen.

Lisäksi tavallisuudesta poikkeavat 3D-animodut videot voivat aiheuttaa jopa viraali-ilmiöitä, jotka leviävät räjähdysmäisesti ja saavuttavat ennakoitua enemmän yleisöä sekä asiakkaiden sitoutumista tuotteeseen ja brändiin.

Lanseeraukset ja uutuustuotteet: Videota tuotteesta, jota ei edes vielä ole

Mikäli suunnitteilla on uusi tuote eikä siitä ole vielä fyysistä prototyyppiä, 3D-animaatio on ainoa tapa luoda kustannustehokasta ja aidon näköistä videomateriaalia tulevasta tuotteesta. Lanseerattava uutuustuote voidaan esitellä uskottavasti eri kuvakulmista sekä kertoa tuotteen ominaisuuksista, toiminnoista ja hyödyistä.

Koulutusmateriaalit: Tehokasta oppimista

3D-animaatioita voidaan myös käyttää koulutusvideoissa, jotka auttavat yhteistyökumppaneita, työntekijöitä ja asiakkaita omaksumaan tuotteen ominaisuuksia sekä oppimaan parhaita hyödyntämistapoja.

3D-animoidut koulutusvideot voivat havainnollistaa monimutkaisia toimintoja ja prosesseja, tehden oppimisesta tehokkaampaa ja vähemmän työlästä. Tämä on erityisen tärkeää esimerkiksi teollisuuden, teknologian ja tieteen aloilla, joissa tuotteet ovat usein monimutkaisia.

Tapahtumat ja messut: Herättää huomiota ja kiinnostusta

Huomiota herättävät ja tavanomaisesta videotuotannosta poikkeavat toteutukset toimivat tehokkaina houkuttimina messuilla ja tapahtumissa. Visuaalisesti vaikuttavat 3D-animaatiot kiinnittävät huomion ja houkuttelevat osallistujia tutustumaan yritykseen sekä sen tarjoamiin tuotteisiin.

Näytä enemmän

3D-animaatio on noussut tärkeäksi työkaluksi yrityksille, jotka haluavat erottua kilpailussa ja tehokkaasti viestiä tuotteidensa eduista. 3D-animaation käyttö markkinoinnissa ja viestinnässä tarjoaa lukemattomia mahdollisuuksia. Innovatiiviset ja visuaalisesti houkuttelevat 3D-animaatiot tekevät tuotteista kiinnostavampia ja helpommin ymmärrettäviä.

Olipa kyseessä tuote-esittely, tuotteen mainosvideo tai koulutusmateriaali, 3D-animaatio voi olla avain brändin erottumiseen ja asiakassiteen luomiseen.

Tuotteiden esittelyvideot: Auttaa ymmärtämään ja herättää kiinnostusta

Visuaalisesti vaikuttavia, mutta samalla selkeitä 3D-animoituja esittelyvideoita voidaan hyödyntää tehokkaasti tuote-esittelyissä, joissa tuotteen ominaisuudet, toiminnot ja hyödyt tulisi esittää selkeästi.

3D-animaation visuaalinen houkuttelevuus auttaa kiinnittämään potentiaalisten asiakkaiden huomion paremmin kuin perinteiset esitystavat. 3D-animaation avulla voidaan havainnollistaa monimutkaisia yksityiskohtia, joita voi olla vaikea selittää perinteisellä kuvatulla videolla.

3D-animaatio voi ymmärrettävästi ja houkuttelevasti visualisoida tuotteen muotoja, toimintaa ja hyvinkin yksityiskohtaisia ominaisuuksia. Esimerkiksi elektroniikkatuotteiden kohdalla asiakkaat voivat nähdä laitteen sisälle ja ymmärtää sen kaikki toiminnot selkeämmin.

3D-animaatiossa pystytään simuloimaan valon käyttäytymistä tuotteen pinnalla, mikä tekee kiiltojen ja heijastusten esittelystä aidontuntuista. Tämä on erityisen hyödyllistä, kun halutaan tuoda esiin materiaalien tai pintojen tarkka ulkonäkö houkuttelevalla tavalla.

3D-animoidut tuote-esittelyt auttavat asiakkaita saamaan paremman käsityksen tuotteesta sekä sen hyödyistä. Tällaiset vakuuttavat ja informatiiviset esittelyvideot edistävät ostopäätöksen syntymistä helpommin.

Mainosvideot: Brändin mukaista ja rikasta tarinankerrontaa

3D-animaatiot tuovat mainosvideoihin ainutlaatuista dynamiikkaa. Ne kertovat brändin tarinaa visuaalisesti rikastetulla tavalla, mikä lisää asiakaskokemusta. Tämäntyyppiset videot tekevät tuotteesta mieleenpainuvamman ja auttaa erottumaan kilpailijoista. Visuaalisesti houkuttelevat animaatiot voivat myös nostaa brändin tunnettuutta ja houkutella uusia asiakkaita.

Sosiaalinen media: Lyhyet ja tehokkaat sisällöt

Sosiaalinen media on nopeasti muuttuva ympäristö, jossa erottuminen on tärkeää. 3D-animaatiot toimivat lyhyinä, mutta tehokkaina somevideoina, jotka vetävät puolensa heti ensimmäisistä sekunneista alkaen. Mielenkiintoisten ja tarkoin kohderyhmille suunniteltujen sisältöjen jakaminen sosiaalisen median alustoilla houkuttelee asiakkaita tutustumaan tarkemmin brändiin ja tuotteeseen.

Lisäksi tavallisuudesta poikkeavat 3D-animodut videot voivat aiheuttaa jopa viraali-ilmiöitä, jotka leviävät räjähdysmäisesti ja saavuttavat ennakoitua enemmän yleisöä sekä asiakkaiden sitoutumista tuotteeseen ja brändiin.

Lanseeraukset ja uutuustuotteet: Videota tuotteesta, jota ei edes vielä ole

Mikäli suunnitteilla on uusi tuote eikä siitä ole vielä fyysistä prototyyppiä, 3D-animaatio on ainoa tapa luoda kustannustehokasta ja aidon näköistä videomateriaalia tulevasta tuotteesta. Lanseerattava uutuustuote voidaan esitellä uskottavasti eri kuvakulmista sekä kertoa tuotteen ominaisuuksista, toiminnoista ja hyödyistä.

Koulutusmateriaalit: Tehokasta oppimista

3D-animaatioita voidaan myös käyttää koulutusvideoissa, jotka auttavat yhteistyökumppaneita, työntekijöitä ja asiakkaita omaksumaan tuotteen ominaisuuksia sekä oppimaan parhaita hyödyntämistapoja.

3D-animoidut koulutusvideot voivat havainnollistaa monimutkaisia toimintoja ja prosesseja, tehden oppimisesta tehokkaampaa ja vähemmän työlästä. Tämä on erityisen tärkeää esimerkiksi teollisuuden, teknologian ja tieteen aloilla, joissa tuotteet ovat usein monimutkaisia.

Tapahtumat ja messut: Herättää huomiota ja kiinnostusta

Huomiota herättävät ja tavanomaisesta videotuotannosta poikkeavat toteutukset toimivat tehokkaina houkuttimina messuilla ja tapahtumissa. Visuaalisesti vaikuttavat 3D-animaatiot kiinnittävät huomion ja houkuttelevat osallistujia tutustumaan yritykseen sekä sen tarjoamiin tuotteisiin.

Näytä enemmän

3D-animaatio on noussut tärkeäksi työkaluksi yrityksille, jotka haluavat erottua kilpailussa ja tehokkaasti viestiä tuotteidensa eduista. 3D-animaation käyttö markkinoinnissa ja viestinnässä tarjoaa lukemattomia mahdollisuuksia. Innovatiiviset ja visuaalisesti houkuttelevat 3D-animaatiot tekevät tuotteista kiinnostavampia ja helpommin ymmärrettäviä.

Olipa kyseessä tuote-esittely, tuotteen mainosvideo tai koulutusmateriaali, 3D-animaatio voi olla avain brändin erottumiseen ja asiakassiteen luomiseen.

Tuotteiden esittelyvideot: Auttaa ymmärtämään ja herättää kiinnostusta

Visuaalisesti vaikuttavia, mutta samalla selkeitä 3D-animoituja esittelyvideoita voidaan hyödyntää tehokkaasti tuote-esittelyissä, joissa tuotteen ominaisuudet, toiminnot ja hyödyt tulisi esittää selkeästi.

3D-animaation visuaalinen houkuttelevuus auttaa kiinnittämään potentiaalisten asiakkaiden huomion paremmin kuin perinteiset esitystavat. 3D-animaation avulla voidaan havainnollistaa monimutkaisia yksityiskohtia, joita voi olla vaikea selittää perinteisellä kuvatulla videolla.

3D-animaatio voi ymmärrettävästi ja houkuttelevasti visualisoida tuotteen muotoja, toimintaa ja hyvinkin yksityiskohtaisia ominaisuuksia. Esimerkiksi elektroniikkatuotteiden kohdalla asiakkaat voivat nähdä laitteen sisälle ja ymmärtää sen kaikki toiminnot selkeämmin.

3D-animaatiossa pystytään simuloimaan valon käyttäytymistä tuotteen pinnalla, mikä tekee kiiltojen ja heijastusten esittelystä aidontuntuista. Tämä on erityisen hyödyllistä, kun halutaan tuoda esiin materiaalien tai pintojen tarkka ulkonäkö houkuttelevalla tavalla.

3D-animoidut tuote-esittelyt auttavat asiakkaita saamaan paremman käsityksen tuotteesta sekä sen hyödyistä. Tällaiset vakuuttavat ja informatiiviset esittelyvideot edistävät ostopäätöksen syntymistä helpommin.

Mainosvideot: Brändin mukaista ja rikasta tarinankerrontaa

3D-animaatiot tuovat mainosvideoihin ainutlaatuista dynamiikkaa. Ne kertovat brändin tarinaa visuaalisesti rikastetulla tavalla, mikä lisää asiakaskokemusta. Tämäntyyppiset videot tekevät tuotteesta mieleenpainuvamman ja auttaa erottumaan kilpailijoista. Visuaalisesti houkuttelevat animaatiot voivat myös nostaa brändin tunnettuutta ja houkutella uusia asiakkaita.

Sosiaalinen media: Lyhyet ja tehokkaat sisällöt

Sosiaalinen media on nopeasti muuttuva ympäristö, jossa erottuminen on tärkeää. 3D-animaatiot toimivat lyhyinä, mutta tehokkaina somevideoina, jotka vetävät puolensa heti ensimmäisistä sekunneista alkaen. Mielenkiintoisten ja tarkoin kohderyhmille suunniteltujen sisältöjen jakaminen sosiaalisen median alustoilla houkuttelee asiakkaita tutustumaan tarkemmin brändiin ja tuotteeseen.

Lisäksi tavallisuudesta poikkeavat 3D-animodut videot voivat aiheuttaa jopa viraali-ilmiöitä, jotka leviävät räjähdysmäisesti ja saavuttavat ennakoitua enemmän yleisöä sekä asiakkaiden sitoutumista tuotteeseen ja brändiin.

Lanseeraukset ja uutuustuotteet: Videota tuotteesta, jota ei edes vielä ole

Mikäli suunnitteilla on uusi tuote eikä siitä ole vielä fyysistä prototyyppiä, 3D-animaatio on ainoa tapa luoda kustannustehokasta ja aidon näköistä videomateriaalia tulevasta tuotteesta. Lanseerattava uutuustuote voidaan esitellä uskottavasti eri kuvakulmista sekä kertoa tuotteen ominaisuuksista, toiminnoista ja hyödyistä.

Koulutusmateriaalit: Tehokasta oppimista

3D-animaatioita voidaan myös käyttää koulutusvideoissa, jotka auttavat yhteistyökumppaneita, työntekijöitä ja asiakkaita omaksumaan tuotteen ominaisuuksia sekä oppimaan parhaita hyödyntämistapoja.

3D-animoidut koulutusvideot voivat havainnollistaa monimutkaisia toimintoja ja prosesseja, tehden oppimisesta tehokkaampaa ja vähemmän työlästä. Tämä on erityisen tärkeää esimerkiksi teollisuuden, teknologian ja tieteen aloilla, joissa tuotteet ovat usein monimutkaisia.

Tapahtumat ja messut: Herättää huomiota ja kiinnostusta

Huomiota herättävät ja tavanomaisesta videotuotannosta poikkeavat toteutukset toimivat tehokkaina houkuttimina messuilla ja tapahtumissa. Visuaalisesti vaikuttavat 3D-animaatiot kiinnittävät huomion ja houkuttelevat osallistujia tutustumaan yritykseen sekä sen tarjoamiin tuotteisiin.

3D-animaation ostaminen Dimedialta on helppoa

Asiakkaidemme on vaivatonta ja turvallista tilata 3D-animaatiopalveluita meiltä. Ennen projektin aloittamista laadimme selkeän euromääräisen tarjouksen.

Laaja ja monipuolinen kokemuksemme eri toimialoilta sekä erilaisista 3D-animaatioista, yhdistettynä pitkään historiaamme, tarjoaa meille erinomaiset valmiudet hallita projekteja tehokkaasti sekä pysyä budjeteissa ja aikatauluissa.

Jos tuotantovaiheessa kuitenkin halutaan tehdä muutoksia, jotka vaikuttavat työmäärään, niistä keskustellaan asiakkaan kanssa etukäteen. Näin vältytään ikäviltä yllätyksiltä projektin laskutusvaiheessa.

Olemme sitoutuneet tarjoamaan ensiluokkaista palvelua ja rakentamaan luottamuksellisia suhteita asiakkaidemme kanssa. Tavoitteemme on ylittää odotukset ja luoda visuaalisesti vaikuttavia kokonaisuuksia, jotka herättävät tunteita ja jäävät mieleen. Tuotantoja, jotka vakuuttavat ja vaikuttavat.

Meiltä on helppoa ja turvallista ostaa 3D-animaatiota: 3D-animaation hinta on eurolleen sama, joka tarjouksessa on mainittu ja aikataulut pitävät.